Antwoord op veel vragen kunt u op deze pagina vinden. Mocht het antwoord op uw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust met ons contact op. 

Kan ik een order wijzigen?
Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft is alleen mogelijk als u de wijziging vóór 17:00 uur telefonisch doorgeeft.

Kan ik een order annuleren?
Het is niet mogelijk een order te annuleren. Mocht er een probleem zijn ontstaan, neemt u dan contact op. 

Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?
Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet of verkeer geleverd), neemt u dan contact op.

Krijg ik een orderbevestiging?
Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag en betaalgegevens.

Kan ik een eerdere bestelling opnieuw plaatsen?
Ja, indien u ingelogd bent kunt u via Bestelgeschiedenis uw bestelling (of een gedeelte daarvan) opnieuw plaatsen.

Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?
Indien u ingelogd bent vindt u onderaan op de pagina, een link naar uw bestelgeschiedenis.

Hoe kan ik betalen?
U kunt online via iDeal betalen.

Hoe werkt betalen via iDEAL?
Tijdens het afhandelen van uw order kunt u aangeven met welke methode u wenst te betalen. Vervolgens rekent u af in de beveiligde betaalomgeving van Sisow Payment Innovations.

Krijg ik een factuur per post?
Nee, u ontvangt uw factuur alleen digitaal.

Wanneer wordt mijn order geleverd?
Orders die u op werkdagen voor 16.30 uur plaatst, worden de volgende werkdag geleverd. Orders die vrijdag voor 16.30 uur worden geplaatst, worden maandag geleverd.

Moet er worden getekend voor levering?
Nee.

Wie bezorgt mijn order?
Hoesjevoortelefoon.nl levert uw bestellingen in samenwerking met PostNL.

Worden er bezorgkosten berekend?
Binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten. 

Wat moet ik doen indien mijn zending is beschadigd?
In dat geval kunt u het beste met ons contact opnemen via info@hoesjevoortelefoon.nl of via contactformulier op onze website.

Wat moet ik doen indien mijn zending niet volledig en/of correct is uitgeleverd?
Laat het ons weten via info@hoesjevoortelefoon.nl en wij zullen dit snel voor u rechtzetten.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
U kunt aan ons via info@hoesjevoortelefoon.nl doorgeven dat u een product wilt retourneren. Daarna kunt gebruikmakend van het adres; Noordwaarts 194 2711HN Zoetermeer het product naar ons opsturen.